lovetohateme -

dagen du

Plugg plugg plugg och lite mer plugg XD
Jag är i alla fall klar med nutida konst och i morgon ska jag börja på samhälle. Detta blir nog bra trodds allt.
Idag har jag och sarah framkallat vår sista rulle från Uganda - och trodds att det blev lite konstigt i början så blev det bra till slut :D
Sedan lagade vi plättar :D Det var mummsigt! Åt dock lite för många tror jag - för nu är jag lite illa mående (a)
Aja det går över.
Snart ska vi dra till stan för att gå på möte på Kalifornia - lite nervöst men det blir nog bra :)) Hoppas dem är trevliga och har en fin lokal att ställa ut i! Ikväll? igen anning? För hoppningsvis träffa vänner? får väl kolla med folket? :D
Smsa gärna om ni inte har något att göra ;) eller har något att göra och vill göra det med mig (a) höhöhöhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback