lovetohateme -

Gårdagen

Då var man i skolan en halv timme för tidigt som vanligt xD varför lär jag mig inte?
Aja igår hände inte jätte mycket :) jag och Sarah stannade i skolan och plugga :) typ klara med de nu! Känns skönt! Sedan stack vi till stan och jag åt sushi även fast jag inte var så hungrig och Sarah åt på MC :) alltid trevligt att äta :D fast ja blev må-illa mätt :/ inte jätte bra!
När jag kom hem så snacka jag en massa med min syster, farligt när hon är hemma för man fastnar där hon är XD efter det skrev jag mina student inbjudningar och dem blev bra ^^ idag ska mamma skicka iväg dem - så det känns bra tycker jag! :))
Tänkte egentligen plugga också men det blev inte så för jag var så sjukt trött - så jag gick och la mig och läste min bok. "Femtio nyanser av honom" - sjukt bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback