lovetohateme -

All you need is inspiration.

Vacker.
Jag tycker denna bilden är så otroligt vacker. Allt är verkligen vackert, färgerna, kontrasterna, kläderna, ljuset, blommorna? ALLT! Hur lyckas man med de liskom? :O Det är nu jag vill veta hur tuuusan man fotograferar så!
Dotti? Ställer du upp som modell? (a) hehe ;) Jag tvingar dig!
 
Annars idag har jag inte gjort så mycket. Kom hem från skolan och chillade vid Tven medans jag åt och sånt sedan duscha jag och plugga ytterst lite..  borde ha gjort mer men jag ordar verkligen inte ta tag i livet idag. Ska göra! Sen.. 
 
 

Kommentarer
Postat av: dotti<3

Klart jag ställer upp - speciellt när ansiktet inte syns ;)
men glöm inte så fort det blir liiiiite liiiite varmare så ska vi ner t ett hav å fotografera :D

Svar: hahaha ;) jag kanske vill ha med ansiktet också (a)jaaaa :D det får vi göra!
Julia

2013-04-17 @ 21:29:41
URL: http://sakenandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback