lovetohateme -

Min helg!

Jag har inte berättat om min helg kom jag på så jag tänkte göra det.
Frågan är bara vad jag gjorde i fredags XD jag har dåligt minne! Eller jo nu vet jag!
Först så var jag och Sarah och intevjuade på Bergalid, vilket var super mysigt! Jag fikade med gänget :) Typ några timmar och sen hängde jag hemma med pappa och gick och la mig rätt så ridigt för jag var trött :p
Lördagen då? Jag träffade Jonas på dagen ett tag och vi kollade film, såg "Men In Black 3" den var ritkigt awesome" :D rolig också! Sen så träffade jag robert och vi gick en runda :) Sen stack jag hem och chillade med pappa tills han skulle jaga(mamma var och vandrade). Ja därefter vilade jag ögat lite sen kom bång och då kollade vi mer film XD en jätte skuuum film men det var lite roligt :P
Ja sen sööndag :)
Har jag ju redan berättat - städat, pluggat och SIMMAT :D Och gissa vem som har träningsvärk :P
Nu blir det i alla fall HIF - MFF!
HEJA HIF!!! :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback