lovetohateme -

fredag, lördag - wiiho dag

Så där ja :) då var det lööördag!
Men vi börjar med i går fredag. Gick i skolan som vanligt och sen efter skolan så gick jag och Sarah på intervju igen för att göra vårt projekt arbete. Det var mysigt och gulligt denna gången också :)) hehe.
Efter det så åkte jag hem till Jonas och vi lagade mat, sedan kollade vi på "Bridget Jones Diary" den var riktigt roligt och blev ännu bättre när man kände igen sig ibland :) Sen snackade vi en massa! :D Tack för en trevlig kväll!
hehe det är såå jag ;D
 
Idag vaknade jag av klockan som ringde klockan 10 för att jag skulle hinna duscha :) Jag stack ner i stan där jag köpte biljetter till mig, Johanna, Jonas och Jessica till Cabare Candy Club! Kommer bli jätte roligt att se den!
Sen köpte jag en kaka och en kaffe som stöd för Cancer fonden, jag vet jag är duktig :D hehe
När jag hade gjort det så kollade jag på en modevisning som var i stan som Sarah skulle vara med i för ja det var textil gruppen då :) Dem var jäääätte duktiga :DD
Efter det gick jag, Sarah och Annie och åt på City Wook i stan, det var super gott! Liksom kyckling och stekt ris :D wiiihooo !
 
Nu är jag i alla fall hemma och har precis skrivit mitt CV och ett personligt brev så nu satan ska jag söka jobb över allt :DD hoho hoppas jag får JOBB :DD
Ja ska snart göra mig i ordning för Andeas inflyttningsfest sååå vi hörs och stööörs ;D Ha det jätte bra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback