lovetohateme -

VAD SKA MAN VARA?

Hihi dotti bloggade till mig innan idag så ni vet redan att jag var i skolan idag. Efter skolan så satt jag och dotti kvar och klippte ut lite pumpor, spindlar, spöken och fladdermöss som ska få vara med på lördag när det är dax för HALLOWEEN FEST :D Men frågan är VAD SKA MAN VARA????? Ge mig lite insperation. Får inte vara för komplicerat häller ;P Ville vara pumpa meeeeen har ett problem har inte fåra oraga saker hemma :p Så blir lite svåååårt!
Aja efter det så stack jag hem och Sarah kom cyklandes så vi har pluggar lite, jag pluggar psykologi och hon gör faktekning. Nu är jag trött på att plugga men man måste väl antar jag. Och nu är Sarah och träffar en vän så jag ska få plugga lite till sen ikväll ska vi hem till Katya på någon hälsosak XD blir nog trevligt ;)
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback