lovetohateme -

hypnotisören

Super duper mysig dag idag med Elin! Jag mår mycket bättre om någon ville veta och det är jag glad över för idag har jag haft en mysdag med Elin :D
Vi träffades i stan och lunchde - sen lunch men det var gott. Vi åt på Mezo! Det var mummsigt ^^ Sedan bestämde vi oss för att gå på bio! Vi handlade en massa godis och gick och såg hypnosititören? haha nä måste kolla upp hur det stavas XD "hypnotisören" så stavdes det vist (a) Thank you google :D hehe
Ja efter det och mycket skratt på toan så åkte vi hem till mig, och kollade en massa youtube klipp och ritade lite! Det var också fett mysigt! Hoppas det blir flera sådana dagar med dig!! :D Kram bannan!
Hehe Persbrandt var ju med :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback