lovetohateme -

Spel kväll hos Andreas sedan utgång med habba!

Då så.
Ja igår stack jag då hem till Andeas med habba och Jonas :) Vi åt på en pizzeria - de var gott! Där träffade vi då Andreas, Natali och coco :D Mycket treligt!
När vi hade varit där lite så stack vi hem till Andreas lägehet och spelade spel och åt en massa chips, MUUUMS!
Även om jag var jätte mätt.. inte bra där xD = övermätt
Vid halv 12? Åkte vi hem mot helsinborg och då fick jag paniken och började plugga på tåget, tack Jonas för hjälpen de var behövligt :) Jag och habba gjorde en spontanare och stack ut :D Först tappas då och sen försökte jag komma in på Tempel - blev nekad.. -.- Sen stack vi till Metal baren - Där träffade jag Elin och Douglas och bång och maaike :D Det var niiice! Men de hände inte så mycket där så jag och habba trog vidare till Lilla! Blev super nervös men han log bara och släppte in mig, wiiiiiihooooooo!
DANSA, DANSA, DANSA, DANSA, :D Det var riktigt trevligt!
Tack för en awesome utgång xD - lite pinsmat men de är det väl värt antar jag!

Kommentarer
Postat av: Pepe

haha jasså utgång ;) det vill jag höra mer om sen nä vi ses! :D

2012-11-18 @ 19:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback