lovetohateme -

Knäck och kalas :)

Hej på er! Idag har det varit en slö dag för mig :) men jag är ju ledig i morgon så då kan man vara duktig då tänkte jag! Okej vaknade eller ja mamma väckte mig vid 2, de var riktigt skönt att få sova :) 
Sedan hjälpte jag mamma att baka knäck :) de känns verkligen som om julen är på väg. De var rätt så roligt men ja det är inte de lättaste... Höhö. Sedan så stack vi hem till Mariana för att gratulera henne! De var mysigt med en massa knep och knop :)) svårt men kul. Tack för en trevlig kväll! Kraaaam

Kommentarer
Postat av: PP

din knäck är så underbar <3333333333333

Svar: Hahahahaha jag vet ;) du får ta och komma så får du smaka :)<33333
Julia

2012-11-26 @ 09:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback