lovetohateme -

Grattis Mamma <3

Höhö denna dagen har varit gaaaaaaaaaaaaaaaalen! Skola och sånt, med Ugandier och grejer :)
Sen efter skolan var jag och Sarah i stan lite :) Och när jag skulle hem så träffade jag PP, så vi hade sällskap hem det är alltid trevligt :DD
Sedan följde jag med henne för att hon skulle hämta ut en sak, och jag skulle handla lite på Neto och blommor :D Så nu har jag köpt smör och ost och dessutom blommor till mamma :D
Så jag vill skriva det här med!
GRATTIS MAMMA!!! :D <3 Hon fick i morse när jag väckte henne, med sång och frukost. Hon fick 2 böcker av mig och av "pappa" som inte var hemma men hon fick i alla fall hans presenter. Så fick hon i alla fall en väckar klocka med ljus som tänds långsamt för att man ska vakna piggare :) Och stavar med tygnder i för att träna när man är ute och går :D
Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback