lovetohateme -

TRÄNNING!! :D

Pluggade lite men jag tog en paus vid 18 och gick till City Gross och handlade. PP skulle laga mat och jag köpte bara lite flingor och choklad :D
Då jag kom hem så ville jag träna för jag kände att jag behövde de så jag gjorde ett litet trännings pass som jag ska göra så ofta jag inte hinner simma. Det tar liksom för lång tid att åka ditt, byta om och sånt så jag trännar hemma istället. Ellr jag inte istället utan jag gör både och :D
Uppvärming:
10 minuters spinning (på rummet) JOBBIGT (a)
Sen då:
- 10 grodhopp
- 15 situps - 5sek vila (gånger fyra)
- 15 utfall - 5sek vila (gånger fyra)
- 1 min palkan (gånger två)
- Spinning - 10 min

duschade sen!
Ska äta nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback