lovetohateme -

Frågor och svar!

Fullständigt namn? Julia Maria Högström
Hur gammal är du? 17
Hur Lång är du? 172cm
Spelar du något instrument? Tyvärr inte :/
Din första tanke när du vaknade imorse? Mitt huvud dödar mig.
Vem är snyggast? De du.. (a)
Vem vet mest om dig? Ehm..? Johanna?
Vad vill du ha just nu? sömn kanske? :D
Ditt mål i livet? Lev det i nuet!
McDonalds eller Burgerking? MC!
Vad har du för skostorlek? 38-39
Vill du gifta dig? Kanske, det beror ju på med vem? Och när? men kanske :)
Din hårfärg? Enligt alla, svart men enligt mig brunt!
Vad sover du i? T-tröja, trosor (a)
Kläder du har på dig idag? Ljusa byxor och en vanlig tröja?
Favoritårstid? Sommaren!
Favoritmat och dryck? COLA!! :D Mammas mat, alvarlig talat!
Hur svarar du i telefonen hemma? Hej, det är Julia.
Hur svarar du i mobilen? Hej? eller Julia här?
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov?
Vad var det senaste någon sa till dig? Ehm? pappa sa nått xD
Godaste glassmaken?  Frukt
Drömmer du mardrömmar?  Om jag mår dålig så ja.
Favoritklädsel? Beror ju på var jag ska. Men antagligen strumpbyxor och ett par shorts, eller en klänning.
Favoritgodis? Choklad
Hur många kuddar sover du med? Två
Längtar du mest efter just nu? Träffa en vän
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Mitt ny duschade hår xD
Saknar du någon just nu?  SOM FAN!
Vill du ha barn? Jaaa :D
Längtar du till din nästa födelsedag? Lite kanske, alltid nice att bli 18 :)
Tycker du att du har fin dialekt? Haha kanske inte det finnaste men ja det är den väll :P
Tycker du om fester? Beror på när
Tycker folk du är snygg? haha fråga dem :p
Vad har du för planer till helgen? MYCKET! haha! Nä, men min syster kommer hem så ska umgås med henne. Ska intervua Timbaktu :D hehe jaa!

Snodde den av dig PP :D
































































Saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback