lovetohateme -

Min dag

Hej :) idag var jag i stan med Sarah och vi fikade på ebbas :) det var nice! Sen väntade jag på humle utanför henne men hon svarade inte på en halvtimme ;) dock bättre sent än aldrig! Vi gick ner i stan och satte oss i Stadsparken och snackade och drog sen på möte på fiket :)))
Träffade mamma efter de och vi åt sushi :D det var sjukt gott! Hihi! Handlade också en pipitröja, en ögonbrynspenna och ett par stumpbyxor :) taaaack! 
Efter maten gick vi till Docken som är en bar där Anna satt med andre, molle och lite annat trevligt folk som man var social med :D sjukt trevligt var de! Mamma gick efter ett tag men jag stannade lite längre. När jag skulle ta bussen träffade jag humle som också skulle ta tvåan vilket var trevligt! :) alltid roligt med sällskap :DD
Kollar på fotboll med mamma och pappa nu! Hejar påTyskland och de är en minut kvar :o stress!!
 
Italien vann, bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback