lovetohateme -

Hoppsan dåligt med uppdateringen !

Hej jag vet att jag har varit dålig på att uppdatra mig så tänkte göra de nu :) 
Okej vad har hänt sen jag skrev sist: jag har firat midsommar med Sarah och hennes barndoms vänJessika i hennes stuga utanför Perstorp. Det var awesome :D vi lagade mat, gjorde midsommar stång, paddlade, snackade, spelade kort. Jaa, allt möjligt helt enkelt! Vi sov över där och sen när vi skulle hem så behövde man gå i en och en halv timme och det ösregnade xD så ja jag blev helt genomblöt och frös sönder när vi satt på tåget hem :p annars var det jätte roligt :D 
Ehm... Jag har lagat min första tand.... Det var inte skönt :/ men det gjorde inte alls så ont som jag trodde det skulle göra, och så klart fick jag bedövning :p bra jobbat pappa! :) gjorde samtidigt en blekningsskena så nu ska jag få vita tänder :DD wiiihooooo 
Har träffat nytt folk, och fikat med folk jag känner sen innan :) Jaa det har varit mysigt! Dock väntar jag på att sommaren ska komma med lite bra väder också :) hade varit nice med sol! 
Tror de var allt, men jag ska hålla mig bättre uppdaterad! :)) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback