lovetohateme -

Hääääärlig dag! :D

Mysdag med Elin idag :D
Först fixade vi på solit hair inför i morgon och sen så stack vi tillbaka till skolan och fixade lite mer inför de för vi skulle skriva ut :) sen gick vi till Ica björnen men det visade sig att det var fel xD så vi åkte 8an ner till stan och jag och Elin skrattade ihjäl oss på bussen.
Vi fiskade på espresso house och jag blev jätte jätte mätt! Möte både Sarah, Katya och Jonas där, haha! Alla är där känns det som, och jag råkade slå i huvudet tre gånger i lampan, bra jobbat... Hahaha xD vi fick i alla fall oss ett gott skratt. Sen gick vi lite runt :) nu är jag hemma och väntar på Johanna som ska komma så vi kan leka, vet inte vad men det får vi kanske en film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback