lovetohateme -

Dagen innan doppare dagen :D

Igår var det skola nästan som vanligt utom att vi fick sluta tidigare så jag drog hem till humle och vi drack te och krängde godis :)) efter en massa prat om super duper killar så stack vi till kulturpiloterna och pratade en massa där med! Awesome :)
När vi var klara där så träffade jag Sarah på GA och vi köpte våra bio biljetter till "älska mig igen". Vi bestämde oss för att äta och åt lite taibox! Satte oss sen på pishe och Sarah åt glass och lekte lite xD senare kom stoffe också :) efter vi hade suttit där i tre timmar så gick vi och såg filmen! Den var riktigt bra :D sorglig som in i fan men bra, mycket bra till och med. Så där satt vi och bölade, hoho!
Idag ska jag fika med emelie men först ska jag käka :) om den blir klar snart xD hehe. När jag har fikat med henne ett tag så ska jag träffa PP för hon behövde mig vist till att agera modell, och vad gör man inte för en av mina bästa vänner liksom :) det är klart jag ställer upp! Ja det var min lediga dag de ;) Sounds nice to me :DD
I morgon slutar man dessutom skolan :D toppen! Sommarlov :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback