lovetohateme -

Hot hot hot! :DD

Igår var en riktigt chill dag :) Var hemma och to det lungt och bara hade det skönt och sen på kvällen gick jag på bio :D Vi såg Rock of ages och den var riktigt bra! Många bra sångare och riktigt awesome låtar!
Denna killen vid namn diego boneta var med och spela huvudrollen och jag gillade hans röst. Och han utseende :D Riktig snyggig! DREGEL!
Bild från filmen och så tänkte man att han kanske är sån snygg i en film och sen inte utanför men han är riktigt riktigt snygg utanför också ;)
ÅÅÅÅH han är super het! hehehehehe
Okej ska chilla (a)
Idag: träffade jag Linnea i stan och vi tog en fika och snacka en massa, riktigt trevligt måste jag säga. Sedan efter det stack jag hem till PP och hon färgade håret så jag chillade där och när hon var klart stack vi ner i stan för att möta jonas och för att äta på MC efter de :D Det var gott men väldigt mättande xD
Vi bestämde oss för att ha myskväll med gänget men det var inte så många som kunde så det blev, jag, jonas, PP och Joel och vi satt och spelade kort, åt popcorn och snackade en massa :D
Min härliga dag de ja :)
God natt på er! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback