lovetohateme -

Snart Laserdom och Haket :D

Snacka om att slöa en hel dag :p Vaknade runt 12 och segade framför tven med mamma, kollade en film som jag inte riktigt minns vad den heter men den var awesome!
Satte upp min nya tavla och lite så :D I like my room now!!!!

Igår skola, hade bara en lektion för fotto var friviligt att göra klart typ och ja jag är så duktig att jag redan är klar :p Efter skolan var jag hemma och slappa. Stack till Bång på kvällen, vi kollade film :) Det var nice. Såg någon jul film? Ehm?? den hete? öööööh okej jaa, jag är dåligt på att komma på film nanm -.- (a)

Btw: Ska snart till Laserdom med några kompisar och sen ska vi äta på Haket :D Ska bli riktigt roligt!! :D Ha det bra på er! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback