lovetohateme -

The Ghost Writer - Tränning

Trött efter att ha simmat med Hansi!

Igår kväll: Segade hemma och kollade film med mamma och pappa "The Ghost Writer". Den var helt okej inte jätte spännande som jag trodde den skulle vara. Trode det skulle vara mer action mer läskigt, men men. What to do :p Nu har jag sett den också xD

Åååh mister snygging spelade the ghost writer - Ewan McGregor som spelar i moulin rouge så man vill ju bara att han ska börja sjunga mitt i allt men ja xD

Idag har jag bara simmat med Hansi, riktigt mysigt var det! Måste verkligen göras om :)
Ehm? Ska till Bång ikväll komer bli awesome :D :D :D


Kommentarer
Postat av: PP

KOMMER ATT BLI AWESOME! :D

2012-02-04 @ 14:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback