lovetohateme -

Tack för idag!

Idag har varit en bra dag. Jag vaknade vid halv tre och fick ett sms av humle som frågade om jag ville ses och det ville jag :) så hon kom hem till mig! De var härligt att få träffa henne igen! Vi snackade, spelade Mario Cart och kollade på en film som heter "eat, pray, love". Den var bra - lång men bra!
Tack för en mysig dag humle!
För tillfället kollar jag på x-men 2 :) gillar dem filmerna starkt :) bara för att jag sov halva dagen så är jag inte trött nu xD faaaaaail!!!

Dessutom härlig utgång igår! Allt var helt galet och så var det en massa folk så allt var galet :) det var i alla fall riktigt roligt tills jag fick er knytnävsslag i ögat - de gjorde ont som tusan xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback