lovetohateme -

Grannpatrullen

Hejhej!
Sorry att jag alltid är så seg på att blogga men jag hinner inte känns det som :)
I alla fall i tisdags gjorde jag nog inte så mycket. Sen i onsdags, i går då alltså. Så träffade jag Emelie i stan och vi fikade på esspresso house och jag åt en salad för jag hade inte ätit innan de :) Det var nice att få snacka lite! Efter de så träffade jag Jonas och vi gick runder lite, sen drog vi hem till mig och lagade mat och åt :) Mamma och pappa fick också och de blev nog glada att de slapp laga mat :)
På kvällen drog vi hem till PP :D Där Fanny också var, vi snackade och skrattade :D Sen vid 10 kom robert och habba med :D Vi bestämde oss för att sova där, utom Robert han drog hem för han skulle jobba. Det var roooooligt :D hihi massa skratt och lite sömn ;)
Vaknade vid halv 7 och var helt döööd! Fanny skulle ta tåget så därför vaknad vi tidigt, så jag drog hem så jag kunde få sova. Vaknade vid halv 3 :p hoho
Nu ska jag i alla fall snart träffa Julia och hennes kille och vi ska gå på bio och se "Grannpatrullen!".
hehe komedi ;D
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback