lovetohateme -

Från att inte ha något att göra till att ha fult upp

Hejhej :) idag vaknade jag vid 11 för att jag hade ont i magen och förkyld :/ inte ok att vakna för att man inte kan andas. Hade svårt att bestämma mig om jag skulle med mamma och hälsa på mormor för jag mådde som jag gjorde. Men jag följde med och det var nog rätt gjort :) vi åt lasange och snackade, jag tog mig en vilestund för jag fick ont i huvudet och magen krampade :/  
I morgon ska jag fika och ta det lungt på kvällen, för jag vill bli frisk! 
Tisdag -inget planerat faktiskt :) 
Onsdag - möte med kultur piloterna sen vet jag inte mer :) om jag fortfarande är förkyld ska jag kanske ta de lungt? 
Trosdag - fredag - tomt vila!! 
Lördag - grill kväll hemma för min syster ska ha det hemma och jag är bjuden :)
Söndag- kolla på "stormen" på kullaberg, ska bli mysigt och riktigt coolt :D hoppas den är bra!
Det är min veckà det :) puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback