lovetohateme -

Dagarna

Hej :psa att jag skulle bli bättre på det här men det verkar inte som om jag kommer bli det. Hehe! I alla fall så har veckan varit underbar! Träffat vänner och bara tagit de lugnt :D sista veckan med en massa sol, och bad två dagar  . Lördagen var riktigt trevligt tycker jag :) träffade Jonas efter att jag sovit hela dagen för att jag hade varit på maskinen och då blir man lite död av att resa. Åkte till stan och på bussen träffade vi Johanna, Robert och neij :) så vi var med dem i stan och kollade på parkor. På kvällen/ natten badade vi och de var kallt men roligt.♥ Ja, började i alla fall skolan idag. Det kändes konstigt men har i alla fall trevligt att träffa vännerna igen och bra schema :D efter skolan var jag hos humle och åt potatisbollar och de var jag, humle, Julia och Ellinor. Sen träffade jag mamma och Anna i stan. Vi åt salad och de var gott, sen drog jag hem och läste innan jag stack och klippte mig :) sen gick jag och PP på promenad,trevligt var de! 
Fick ta en gamla bild ;D bara för att ha en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback