lovetohateme -

Dagarna går.

hejhej!
I lördags var det ju grillkväll och det var riktigt trevligt, fick en massa goda drinkar och massa trevligt folk :)
Söndag: Vaknade sent så hann inte göra så mycket innan vi skulle dra ut på picnic innan vi skulle se Stormen på kulla berg :) Det var trevligt det också! Stormen var bra, inte jätte mycket agerade tyckte jag men den var i alla fall mysig, gilla teater utomhus :)
Måndag: det var igår de :) Jag och mamma bestämde oss för att ta en tur till Malmö. Vi tog tåget och luchade, jag åt risotto och mamma åt fläskfilé :p Det var konstigt med gott:) Mamma köpte en klänning till mig, love it :DD  Det var en ritkigt mysig dag, tack mamma. Och när vi var inne i en affär så träffade vi Sarah som också var i Malmö helt random asså.
 
Mamma och jag på resturangen!
Tisdag: Idag så bestämde jag och Sarah att vi skulle till Lager 157 i Höganäs för att handla lite. Jag ville hitta en långklänning men jag hittade ingen. Sarah köpte raklödder till sin kille men ja inga kläder blir det. Vi fikade där efter och åt en våffla, de var gott :D Tack för en mysig dag! :))

Kommentarer
Postat av: dotti<3

tack själv för en konstig men helmysig dag <3 älskar dig mammi <3

Svar: hihi tack själv det var nice :D <3
Julia

2012-08-15 @ 17:36:21
URL: http://sakenandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback