lovetohateme -

Frågor för skoj skull :)

Bara för att jag inte hade annat att göra :) Snodde den från PP :D


Namn
: Julia Maria Högström
Piercingar: öronen
Tatueringar: nopp, kanske någon gång?
Längd: 1.72 tror jag
Skostorlek: 39
Hårfärg: mörk brunt och svart
Är du kär i någon: Hur vet man de?
Önskar du att du bodde någon annanstans: ibland, hade ju varit roligt ibland
Dricker du alkohol: Lite (a)
Vilket shampoo använder du: Beror på vad vi har hemma xD
Vilken parfym använder du: Minns inte vad den heter något rosa äpple.
Vad är du rädd för: blod, bollar och höjder
Gillar du att tvätta: nää xD                                                      
Gillar du Berg-och-Dalbana
: Minns inte xD Var liten senast jag gjorde det.

SENASTE..
Film du hyrde: Ingen anning?
Film du köpte: Någon pappa och jag köpte :p
Låten du lyssnade på: Casiono Clouds - Lovedrog
Låten du hade på hjärnan: Samma som jag lyssnade på tror jag xD
Personen du ringde: Minns jag inte?  Sarah ringde mig i alla fall för ett tag sen ;D
Tv program du tittade på: How do I meet your mother :D
Personen du tänkte på: Humle ;D

ANTAL..
Gånger du varit kär: Beror på hur man känner då? xD
Hjärtan brustit på grund av dig: Kanske?
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Några gånger xD Minns inte riktigt.
Ärr du har på kroppen: jJa, 2 eller 3?

SENASTE..
Bok du läste: Igelkottens elegans :D Awesome boook!
Personen du fick mail av: Facebook
Personen du fick brev av: Min bror! :D
Personen du fick sms av: Jonas :D
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I torsdags ;D
Saken du köpte: Kan jag inte säga XD Present :p
Vad har du gjort idag: Flygit hem :p
Var det kul: Lite seeegt xD
Hur tidigt stiger du upp: 07.00 -.- skulle packa :/
Gillar du att slåss: NEJ
Vad ska du göra idag: Chilla för det är kväll :)
Är du seriös: Ibland ;D
Vad är du allergisk mot: Kanske jordnötter om jag äter för mycket.
Var har du ont: ingenstans nu!
Använder du hårspray: Nää xD
Kan du stå på händer: Nää xD
Favorit serie: Smallville & How I meet your mother.

VILKEN..
Håkan Hellström eller The Ark: HÅÅÅÅÅÅKAN!!!! :D <333
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Winnerbäck tror jag :p
Salt eller socker: Socker!
Gillar du ketchup: ja helt okej.
Är du glad nu: Helt okej!
Var du glad igår: ja det var jag :D
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Japp, mamma :)
Kan du sjunga: hahahhahahahahaah näää XD
Mer värt än guld: Familj och vänner :D
Spaghetti eller makaroner: Makaroner!!
Ett land jag helst vill besöka: Svårt... ehm... Australien nånstans kanske!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback