lovetohateme -

Nästa London! :D

Kom nyss hem från Jonas hus på Råå :) Det var trevligt, dem åt tacos. Dock hade jag precis ätit så jag åt bara några taco chips och drack hallon soda :D
Vi kolla på typ en halv film för johannas pappa kom och hämtade mig, Johanna och PP. Det var jätte snällt, tack!
Den hete "inkheart" :D


Den handlar om att han som håller i boken kan läsa ur vilken sagobok som hellst och så händer det i verkligheten. De läste exempel ur Rapunsell och så kom hon ut. Sen fanns det typ elaka gubbar som var jätte creape! hehe! Som hade hamnat fel för de kom ut ur berättelserna och så försökte han med boken få tillbaka sin fru :) Jag vill se fortsätttningen men det hann vi inte så jag får göra det en annan dag :)

I morgon draaaaar jag!! :D
Vi ses på söndag, eller kanske måndag om jag inte orkar skirva på söndag, kommer nog vara rätt död (a)
Bye Sweden, and Hello LONDON!! :D

England förra året :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback