lovetohateme -

Idag - Malmö, Igår - Tomelilla & Filmmys med Dotti! :D

aaah!
Idag var jag i Malmö med mamma, pappa & Anna :D Först lämnade vi annas kompis Martin och sen stack vi hem till farmor. Jag och pappa tänkte att vi skulle gå en bit så vi hoppade av och köpte vars en varmkorv men så började det öööös regna -.- Så vi fick vänta med att gå, sen blev de uppehåll och då gick vi :D
Annars ikväll händer det nog inte så  mycket för jag är seeeg ;D hör av mig i morgon :D


Kanske ska berätta om igår försten :D
Vaknade tidigt, stack till knutan och mötte Dotti, Mathilda och Louise. Vi åkte tåget till Lund och bytte till buss mot tomelilla där vi hoppade av.
Jag har inte en aning hur mycket potatis jag skallade och hakade.
På kvällen var jag hemma hos Dotti, vi åt Pizza :D Det var jag, Dotti, Stoffe(hennes kille), hennes mamma, hennes pappa och hennes bror. Det var super gott och jag blev jätte mätt!
Vi kollade efter de på två filmer :D
Först "Despicable Me" så underbar film, vill se den 10000 gånger om :D

Är dem inte helt underbara!!
Dotti fick mig att göra en ide! Jag ska göra en såån liten saaak gjort av en kinderägg ask!! :D Den kommer bli så underbart sööööt!!! :D :D :D :D
Snacka om att jag ska göra det på trä och metal :D

"it's so fluffy i'm gonna die" :D :D världens bääästa citat!! :D

Efter den såg "eclipse". Twilight 3 då asså! Första gången jag såg den, rätt okej faktiskt :p

Jaa, det var det de.
Nu får jag se vad som händer med de :)



Kommentarer
Postat av: dotti <3

ihi tack för en underbar dag i lördags! saknar dig massor å hoppas att du får de underbart bra i london!



hmm på youtube står de att de finns en 2:a på depicable me den måste vi se tsm isfl! <3

LOVE YOU VERY VERY MUCH ! <3

2012-04-02 @ 21:43:12
URL: http://sakenandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback