lovetohateme -

Annanspaj,Limitless, skolan

Igår kan man ju börja med. Först var jag hos Sarah och vi bakade annanaspaj(stavning?) luktade konstigt men det blir väll bra? Efter det stack jag hem till Mariana och vi hälsade först på Oliver och sen handlade vi maaat :D Och lagade tacos, det var gottgott! Var riktigt sugen på det :)
Jag, Mariana, Jocke och Carolin som också kom kollade på film :) ehm... vi såg? Minns inte?
Den hete "limitless".

Vi såg den efter en annan men jag minns inte vad den vi såg först hete :P den var inte så bra kan var därför, hahahaha XDMedans limitless var riktigt bra! Helt freaky men ritkigt braaaaa! Jag rekomenderar, vill ha den drogen, hahaha!

Idag? Skola som vanligt, har historia nu och snackar om rasim. Rätt så intressant faktiskt! Kommer komma hem sent idag för jag ska vara i skolan och sälja annanspaj och så ska vi äta efter skolan på taai mat :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback