lovetohateme -

Water For Elefants :D

Kom nyss hem från bio med mamma, Anna och Fraser. Vi kollade på "Water For Elefants" och den var mycket bättre än vad jag trodde den skulle vara. Kollade på Reklamen för den och det kändes som om den berättade hela historien men det gjorde den inte, riktigt bra film i alla fall!
Jag rekomenderar den verkligen!
Tyvärr kan jag inte lägga upp någon bild nu för det segar sig och jag behöver verkligen sova :p
Dessutom så kunde man ju dregla över Robert Pattison som är med i filmen (a) Någon som vet hur gamal han är? För ibland spelar han att han är 17 sen är han typ 23? Så ingen anning?
Svara gärna för jag vill veta :D
Puss på er <3
/ Juliaaaoooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback