lovetohateme -

Fredag & Lördag!

Ojdå.. jag har inte bloggat på ett tag nu :s

I fredags var de trevligt :D Var oss Jessica och det var PHPP, de var trevligt måste man väll säga. Lite annorlunda från förra gången, men detta PHPP:et hade också sina bra sidor. Sov hos Jessica tillsammans med Johanna och Jonas, de blev sjukt varmt men skönt att få sova i typ 2 timmar eller nått.
Kom hem vid 8 på morgonen och gick raka vägen till sängen och la mig ner och sov. Stälde min klocka på 12.00 men den ringde inte så vaknade inte fören 19.00 :o jag sov typ 11 eller 12 timmar :O

Stack hem till Jessica på kvällen och hade roligt där :D Vi skulle kolla film men det blev inte så för jag var sen så dem han kolla på något innan jag kom xD
Stack hem till Robert på kvällen, tack Joel för att du följde med mig!

Kollade på film hemma hos Robert sen stack jag hem vid 00.00 och gick och la mig igen :p
Puss på er <3
/ Juliaaaaooooo

Kommentarer
Postat av: sarah - din dotter

sv: awee tack mammiii (A) hihi



undderbar helg du verkar ha haft ^^

2011-05-08 @ 10:55:50
URL: http://sakenandersson.blogg.se/
Postat av: Jessica

random helg asså!!!! :O

2011-05-08 @ 14:55:04
URL: http://xforeveryoungx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback