lovetohateme -

Mumms bilder :D

Hemma från Perstorp :) Träffade joel på knutan så han följde med mig och matade Hannas katter. Sen stack jag hem och duschade och åt, nu sitter jag här.
Ikväll ska jag kanske träffa Johanna :D Hade varit trevligt men jag vet ju inte riktigt om jag skulle orka!

I Hbg i stan :)

På tåget till Perstorp!

Haha snygg va? ;)

Mys framför tv med film :)

Bakade ju kladdkaka också :)
Tack för två underbara dagar Matidla <3 Jag hade verkligen en rolig tid :D Vi får göra om de!
Puss på er <3
/ Juliaaoooooooo

Kommentarer
Postat av: sarah - din dotter

ahh härligt söta ni är på bilderna ^^ <333

och åhhhja någon som blir frestad - haha jaaaaaa JAG!!! (A) mumms på smeeet (A)

2011-06-23 @ 22:14:47
URL: http://sakenandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback