lovetohateme -

Sovis med Matilda i Perstorp :D

Sitter hemma hos Matilda :)
Vi har bakat kladdkaka :D hihi! mumms! Smeten var god i alla fall (a)
Sov här i natt och snacka om skön kudde. Igår så kom vi hit vid 3-4 nått och sen dess har jag varit här i Perstorp och det var trevligt :) Vi åt taibox med hennes pappa och hyrde en film "Georgia Rule" och den var bra! Hade sett lite av den innan men bra ändå ju.
Så efter vi har smakat på kladdkakan ska jag nog hem och håla utsikt på att mitt sommarjobb ska ring :D Hoppas jag får de! Hade varit jääääätttte nice :D
Aja, när jag kommer hem ska jag lägga upp bilder från idag och igår så ni får ha det så bra så länge! :D
Puss på er <3
/ Juliaaaoooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback