lovetohateme -

RixFM festival :D

Härlig men trött dag idag :)
Vaknade vid 12 och vid 14 stack jag ner till stan för att hämta upp lite flyiers som jag skulle dela ut på HBG festivalen och det gick ju sådär, tur att det är i morgon också! :p
Jag gick på singnering för Ulrik Munter för PPs skulle hon ville så gärna prata med honom i telle så det fick hon också men det är ju trevligt :) Fick ju träffa ulrik :p
Sen åkte jag hem och sen träffade jag PP, Joel och Emma så vi vandrade lite, åt lite och sen köade vi till RixFM festivalen i spöregn xD haha, tur att man hade paraply! :D
Vi blev också fottade med "Broken dorr" :D

Jag och PP med Brocken Dorr :D
Och så fottades vi med Christian Hedlund, som gör Rixtopp6 klockan 6 :D

Sen kollade vi på :
Ulrik Munter


Victor Norén -


Lovegenoration -


Brocken Dorr -


Eric Segerstett


Eric Hassle -

Jag tyckte bäst om Broken Dorr  :D <3 <3
Jag älskar sångarens rööööst <3


Vi kollade också på "Von Benzo" sååååå sjukt bra! :D
Jay Smith som är sångaren slog sönder en gitarr på seen och det var trevligt som satan! Sen slänge han ut girtarren i två delar :o FETT NICE! :D




Angel - Broken dorr <3
Puss  på er <3
/ Juliaaoooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback