lovetohateme -

10/7-11 &11/7-11 :D

Sådär nu ska jag skriva om sista dagen och näst sista :p
"11/7-11
Hej på er! Glömde skriva igår alltså söndagen den 10/7-11 så jag tänke berätta lite snabbt om den. Igår väckte pappa mig som vanligt och vi åt och gjorde oss i ordning för att åka och fiska i en liten sjö lite längre bort :) det tog ca 20min med bilden och sen skulle vi gå i 30min till sjön också, men det var helt klart värlt de! Vi fiskade och fick en fisk som vi lagade på kvällen med den som pappa fångade i lördags, det var sjukt gott!! :D
snacka om att man hade längtat efter de!
Sen kollade vi på en dokumentären om blod ätade djur :s lite äckligt men väldigt intressant :) Aja åkte till dig. Idag har jag och mamma chillat medans pappa fiskade xD Sällan! Hoppas han får nått, hade varit gott :)
först gick jag och mamma till hotellet för att vi skulle få massage men vi tyckte de var för dyrt och sket i de xD Istället satt jag lite på internet och försökte få lite kontakt med vänner men det var inte många som var inne och det kan jag ju föstå om det var fint väder :p sen läste vi ovh spelade blommspel där jag vann 82kr :D  hehe jag är bäst på blommor nu ;) vi spelade yatis först två gånger då jag vann utan med pengar och sen spelade vi med pengar och då vann mamma -.- Aja bra jobbat mamma!
vi läste lite mer efter de och så lärde jag mamma att spela "skit gubbe" som hon tyckte var kompicerat med alla olika regler xD så jag höll på att på panik henne, men men hon blev rätt bra i alla fall! Sen lärade jag henne spela "stress" och det lärde hon sig jätte bra! Men hon fick ont i nacken, stackren! nu kollade vi på tv, nått familjpofram med allsång :) kraam!
hej igen efter jag hade kollat de började "Johan falk" så vi kollade på de medans vi åt spegetti och kötrbullar :)
När det var slut gick jag och la mig för jag var trött. God natt!"




Fint va? :)
Puss på er <3
/ Juliaaaoooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback