lovetohateme -

Miss U my friends <3

Jag och mamma kände att vi behövde intrenett ett litet tag så vi drog med datorn till Ramundbergets hotell där dem har fitt internett för att surfa lite :)
Blir inget långt inlägg för mamma vill köpa glass och sola xD Haha!
Fint väder, man ska ju passa på!
Saknar dock mina vänner i Helsingborg :o Jag vill ha er här <333 KOM HIT (a)  Nä, men jag kommer snart, förhoppningsvis (a)
Beror ju på?
Aja, kanske kommer hem onsdag, kanske torsdag eller kanske fredag? Tror dock torsdagen men är inte alls säker för mamma och pappa vill nog stanna i Småland också? Blåbär & kusiner? :D De är ju trevligt de med men jag behöver mina vänner! Man blir helt DEPPRIMERAD annars <3
Puss på er <3
/ Juliaaoooooooo

Kommentarer
Postat av: Anonym

SAKNAR DIG MAMMIIIII!!!! kom heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem :O



anyway hihi du verkar ju ha det kanon så du gottar väl dig gärna lite för min skull också? (A)



men jag tkr vi drar ihop ett gäng å sticker t ven i slutet av sommarlovet ?? snälla jag vill diiiit ! jag vill tälta å jag vill bara göra något galet innan skolan börjar ! vi drar med folket från klassen och gärna utanför också :O :D:D:D

2011-07-11 @ 18:53:48
Postat av: sarah - din dotter

ffs jag skrev ju in mitt namn i kommentaren ovanför :O haha aja du fattar väl att de e från mig :$

2011-07-11 @ 18:54:34
URL: http://sakenandersson.blogg.se/
Postat av: MAN

KOM HEM! :O

2011-07-12 @ 00:23:47
URL: http://xforeveryoungx.blogg.se/
Postat av: KNORKAN

Vad roligt att du tyckte om kläderna sötnos :)

2011-07-12 @ 11:25:02
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback