lovetohateme -

Sinbad eller Simbad??? :S

Sitter med Gabiiz och spelar spel på hennes mobil :p Hahaha "Falldown" heter de och är sjukt roligt.
Vi kollade på "Sinbad" :D Var sjukt länge sen jag såg den filmen asså men kommer fortfarande ihåg allt som händer och när jag hör vad dem säger så ser jag allt framför mig(a) haha.
Duktig jag är vava??

Har ni sett den??? :D
Om ni inte har sett den så borde ni göra de, visst Gabiiz?? :D Hihi
Jag spelade de spelet vi spelar nu igår på Jonas mobil och då var mitt högsta poäng 199 men nu har jag slagit det och har 214 poäng!
Puss på er <3
/ Juliaaaaaooooo

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej.

Är du eller kanske var du ett Johan Palm fan?
Dags att återvända i så fall? För här har jag att bjuda på http://thepalmzzz.blogg.se

Trevlig midsommar!

Svar: Hej! Jag var ett Johan Palm fän men är det inte längre!
Julia

2012-06-21 @ 20:58:44
URL: http://thepalmzzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback