lovetohateme -

Utklädnings-Filmkväll :D

Sååå stackars mig...
Nu äntligen är jag frisk, skönt skönt. Nu ska jag berätta vad jag har gjort i helgen ;)
I lördags var jag hemma hos Johanna(Nalle) och vi hade utklädnigns-filmkväll & jag klädde ut mig till....Hora :s Jag vet att det är en kontigt idé men det var lätt att fixa? :s haha!


Sååå vad tycker ni??? ;)
Hansi kom hem till mig ofixad så jag och mamma fixade henne :D

Söööt vaa? :D

Nalle :D Hon var EMO, en sööööt en :D

Jessica min man :D Min Bebis!

Joel...inte utklädd :(

Emma, inte heller utklädd :s

Katya var Indian :D

Jonas var nörd :D

Alla samlade så klart :D

Vi kollade på "I rymden finns inga känslor"
Tack alla för en underbar kväll <333


Tyvärr mådde jag dåligt senare... var yr i huvudet och kände mig inte alls bra.
Mamma kom och hämtade mig... Tack mamma!

Söndags var jag bara hemma och låg i sägen och mådde dåligt och samma sak på måndag... dålig alla hjärtans dag eller vadå??? :o
Hoppas ni hade det bättre än mig..
Puss på er <3
/ Juliaaaaooooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback