lovetohateme -

UNDERBAR KVÄLL :D

Kom nyss hem från Jessica och från vårt härliga mys igår kväll, eller vad säger ni?? :D
Det var en UNDERBAR kväll tills jag fick mensvärk... men jag måste bara tacka JONAS! Tack, tack, tack!
Du satt hos mig och underhöll mig när jag hade så sjukt ont i magen! Tack, du är BÄST!
Kommer kanske bilder sen :D

Idag stack jag hem från Jessica vid typ 11.30 för att duscha och ta på mig andra kläder, men blir att jag snart drar ditt igen för en FILMKVÄLL :D Hihi, pepp men trött som faaaan :s
Puss på er <3
/ Juliaaaaoooooooo

Kommentarer
Postat av: sarah

sv: nu e du ju bara elak :O



btw: vem va dejten ? ;)

2011-02-19 @ 14:57:45
URL: http://sakenandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback