lovetohateme -

Lovet ringer iväg? :s

:D
Hur e de med er?
Det är braoooooo med mig i alla fall :D Jag är super glad utan någon speciel anledning, eller? :D
Aja, idag ska jag träffa Johanna eller ja ikväll eller nått tror jag ;) Kommer bli roligt, tror jag men det är alltid roligt att träffa folk så jag klagar inte.
Igår träffade jag Jonas :D Vi satt väll mest ner och lyssnade musik och snackade, m.m. Vi åt också Köttbullar och potatismos, som mamma hade gjort (y) Hahaha, jag känner mig såååå svensk när jag äter sån mat. Men det är inget fel att känna sig svensk ibland ;)

Jag hoppas det är okej om jag tog denna bilden från FB (a)
Puss på er <3
/ Juliaaaoooooo

Kommentarer
Postat av: Humle

Det måst vi jullebulle!!! :)))

Lördag elr söndag? ;D

Kan fredag eftermiddag oxå! (:

dD? ;D

2011-02-23 @ 11:47:39
URL: http://respirato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback