lovetohateme -

Goning to miss U Gabii< <33

Ni får se mit resultat i morgon eller på lördag :)
Idag har det varit en bra men dålig dag ändå. Det som var det bra var att vi hade en sjukt nice dag i skolan :D Jag var på super bra humör och så såg vi en föreställning som heter "Slå mig gul & blå". Om ni har chans att se den såååå råder jag verkligen er att göra de!
Ni får nog vänta ett tag för vi var de första som fick se den som inte kände skådespelarna :D
I Just Loved it! :D
Håll med mig, om ni har sett den??? :D
Sen kommer vi till de dåliga...?
Såå klart Gabiiz har åkt till Bankok <3 Kommer vekligen sakna henne! <333

Ha det såå bra i Bankok och kommer sakna dig!
Puss på er <3
/ Juliaaaaooooooo

Kommentarer
Postat av: Gabiiz

Du är för söt! :D

Kan anta du är i skolan???

För klockan e ju tio hemma haha!

Själv här hon fyra här så snart beger jag mig ut i stan för att se Bangkok med mamma.

Love you! <3

2011-02-18 @ 10:10:13
URL: http://gabiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback