lovetohateme -

Äntligen säger jag bara <33

JAG SKA TRÄNNA :D
ÅÅååååhhh jag är supper peppad! :D Äntligen. Först var mamma sjuk sen var jag sjuk men nu ska jag tränna igen :D Det känns jätte skönt :p Kommer dock vara helt efter nu för det var så sjukt länge sen jag tränna? :s
Hahaha, mobbad jag kommer känna mig (a)

Jag snackade med Gabiiz på faceboook :D hihi ^^
Äntligen fick jag snacka med henne, det tog oss TRE dagar att vara inne på samma dag xD Haha, men det känndes jätte skönt att få snacka med henne. Men jag är AVENSJUK på henne, jag vill också ha 32 grader :'(
Hon kommer vara sjukt brun och jag kommer vara super blek, aja så kan de gå xD

Miss U <3
Puss på er <3
/ Juliaaaooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback