lovetohateme -

Frågor och svar ;D

Bara för att PP utmanade alla.. :D



1. Hur gammal är du om fem år?
om en dag och fem år 22 år :D
2. Vem var den sista du träffade? Folk vid bussen :p
3. Hur lång är du? 1.70 nått?
4. Vilken var den senaste film du sett? Ehm..? Räknas simpson? :)
5. Vem ringde du senast? Jag? ehm.. minns inte
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Hej mamma sa att det gick bra att göra så som jag sa :D <3" till Mathilda.
7. Vad är dagens planer? Plugga :/
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta!
10. När såg du senast din mamma? i morse!
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna
12. När vaknade du idag? typ 7.15
13. Har du någon gång hittat en katt? Nopp..
14. VIlken är din favoritplats? Ehm.. har många!
15. Vilken plats föredrar du minst? Något äckligt :S
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? ENGLAND!! :D
17. Vad skrämde dig som barn? BLOD och spindlar :(
18. Vem fick dig att skratta sist? Sarah tror jag?
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? absolut inte!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar!!! :D
21. Sover du med eller utan kläder? helften xD haha
22. Hur många kuddar har du i sängen? två
23. Hur många landskap har du bott i? bara i Helsningborg!
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nepp
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor :D
26. Är du social? Så klart ;) :D
27. Vilken är din favortiglass? Choklad och jordgubb :D
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Ge pengar till folk som behöver de och nått fint, en resa typ!
29. Tycker du om kinamat? Jaaa gott gott!
30. Tycker du om kaffe? Helt okej :D
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk!
32. Sover du på någon särskild sida? Nää, mot vägen helst :p
33. Kan du spela poker? haha nä xD Vill gärna lära mig :D
34. Tycker du om att mysa? Klaaart!
35. Är du en beroendemänniska? hehe aa :D
36. Känner du någon som har samma födelsedag som du? Nepp inte vad jag vet xD
37. Vill du ha barn? Jaaa små söötnosar men inte än :o
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och LITE spanska!
39. Har du åkt ambulansbil? nepp men vill testa utan att skada mig.
40. Föredrar du havet eller pool? Båda och :D
41. Vad spenderar du helst pengar på? Prylar och fika :D
42. Äger du dyra smycken? Några kanske, ine överdrivet
43. Vad åt du senast? Choklad (a)
44. Vad drack du senast? Svartvinbärs saft :D
45.Vem är den roligaste människan du känner? Finns många!
46. Välj ett ärr på din kropp? Min handled!
47. Vad har du för ringsignal? Vet inte (a) har inte på ljud nån gång :p
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Japp några stycken!
49. Flirtar du mycket? Beroende på om jag gillar nån :p
50. Vart togs din profilbild för din blogg? i England tror jag!
51. Kan du byta olja på bilen? nepp (a)
52. Har du fått fortkörningsböter? Näpp jag kan inte körkort :)
53. Vilken var den senaste bok du läste? "Den långa vägen ut ur helvetet - Marilyn Manson
54. Läser du dagstidningen? Ja lite av den då och då.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? hehee jaa!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix megapol - Rix FM!
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Svenska anteckningar
59. När var du i kyrkan senast? Länge sen
60. Vilka personer utmanar du? ALLA SÅÅ KLART ;)

/ Julia

Kommentarer
Postat av: PP

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! :D <3

2011-12-13 @ 10:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback