lovetohateme -

Grattis till mig :D Jag är 17 nu :D :D :D

Sitter på Historian nu och skriver om Pesten :P
OM ni inte visste det är det min FÖDDELSEDAG IDAG :D :D :D Jag förtjänar ett grattis (a)
Jag har fått ett par hörlurar Urbanears precis som jag önskade mig men jag fick faktiskt också en klänning från Ellos :D Och jag fick ett FETT packet med en TV :D :D Helt underbart ju!
Taaack mamma, pappa, farmor och mormor för de! :D

Sankta Lucia :D
Det var ritktigt fint i morse när jag såg de i skolan! Ritkigt bra! :D

Och alla grattis som jag har fått vill jag också tacka! ;)
Underbart ju!
/ Julia


Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS SNÄCKAN!

Det va ju liksom meningen att jag skulle sjunga för dig imorse, men jag vaknade inte när det ringde... typan. Hoppas du får en tooooopppeeeen dag!! :**

2011-12-13 @ 14:41:52
URL: http://abananna.blogg.se/
Postat av: Jooooll

Grattis igen! :D Vad fina presenter :P härligt. Så när får man se dig i klänningen? :)



VH// Jooooll

2011-12-13 @ 19:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback