lovetohateme -

Wimbledon

Kom hem från Johanna och vissade pappa mina stövlar som jag köpte, han gillade de :)
Ska fotta min nya grejer imorgon ;)
Fick reda på att jag, PP och Katya ska på Retro på fredag, JAG ÄR PEPP men nervös :o Har aldrig varit där förr så jag tycker det är dax nu xD Eller? :) Aja jag ska med i alla fall :D Fick för mamma, taaaack <3

Kollade film med Johanna, jag kollade på "Wimbledon" som är en tenis film, som jag inte fatta xD Snacka om att jag är bra på sport (a)

Jag trodde hon höll i ett svärd men det var ett tenis rack :o haha!

Snyggigarn i filmen :p
Kunde säga slutet till Johanna precis när den hade börjat men annars var den bra xD
Puss på er <3
/ Juliaaaoooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback