lovetohateme -

Fair Game, O.C

Kollade nyss på "Fair Game" med mamma och pappa :)

Trodde den skulle vara bättre än vad den var, trodde det skulle vara lite mer action i det :p
Men, men alla filmer man ser kan man inte älska. Jag tror jag inte heller älskade den för att jag tyckte den pratade för mycket politik och jag är inte mycket inne i det.
Aja om man gillar sånt kan man ju alltid se den. Men ändå sätter jag den under filmer jag rekomenderar för det är ju en film som man kan se om har brist på annat.
Nu ska jag sluta babbla och gå och sova istället :)

Men först ska jag berätta vad jag har gjort idag.
Jag träffade PP hemma hos henne, mamma körde mig även om det inte är långt alls skulle det tagit minst 20min som det tog hem att komma ditt plus att det gör ont i min fot :s
Tack för sjusen mamma!
Vi kollade på O.C avsnitt från början och vi är på 3 skrivan på typ 3 avsnittet tror jag (a) Har ju sett några men inte dem alldra fösta och det är roligt att se dem för man förstår mer av allt då och det blir mer spännande! Börjar verkligen komma in i det nu, Johannas och PPs fel om jag kommer bli beroende.
Om ni inte har sett O.C se dem ;) Det rekomenderar jag VERKLIGEN :D
Tack för en mysig dag PP! :D
Puss på er <3
/ Juliaaaoooooooo

Kommentarer
Postat av: sarah - din dotter

sv: tack mammiii fattarruu så mkt jag saknar dig? :O vi har inte träffats på evighets evighet ! åhhhhhh juliaaaaa så saknad du är ! <3 <3

2011-08-20 @ 01:16:11
URL: http://sakenandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback