lovetohateme -

Musikal och Filmkväll :D

I torsdags i skolan så kollade vi på en musikal och jag tog lite bilder så här kommer några. Tyckter ni ska få veta lite hur de såg ut :D


Den var riktigt brao :p

Igår var jag på film-Beckkväll hos Jessica.
Nu ska jag försöka komma ihåg vilka vi var och lite sånt. Jag, Jessica, Johanna, Jonas, Emma, Joel, Louisa, David, Katya & Robert :D Hade så klart med min kamera där med så här är lite bilder :D

Säger bara att det finns många sätt att haka lök på när man inte hittar en normal kniv xD

Jessica och Johanna färgade sitt hår svart, blev dock inte svart men nice ändå :)


Hoppas ni har haft en bra kväll och sånt. Vad har ni gjort? :p
Vi spelade "singstar" också och det var väldigt roligt men jag fick sjukt ont i min hals :p
Puss på er <3
/ Juliaaaoooooo


Kommentarer
Postat av: Dilan D

härliga bilder!

2011-04-09 @ 20:10:38
URL: http://dilandilir.blogspot.com
Postat av: Ida

HEJ!!

Säljer nu sommarens, förmodligen sötaste klänning. Denna var tänkt som min studentklänning och det gör ont i mig att den är lite för stor för mig. Istället för att skicka tillbaka den kanske det finns någon annan student där ute som vill köpa den? eller någon som bara vill ha en sjukt söt klänning till bruna ben och party kvällar i sommar. Kolla in min blogg för mer info:)

2011-04-09 @ 20:56:12
URL: http://allaslillaidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback