lovetohateme -

Tillbaka till vänskapen :D

Sitter på MSN och snackar med en gamal kompis till mig som nog kommer bli min vän igen. Värkar som om vi har rätt så mycket gemensamt :) Vi ska i alla fall ta en fika och snacka och så :p
När vi var typ 6-8åt så simmade vi tillsammans så det var verkligen ett tag sedan, men det är roligt att hitta gamla vänner och få tillbaka dem :D För man har så sjukt mycket att snacka om :D



Idag har jag inte gjort alls mycket. Kom hem och pluggade lite matte till nationella och så sen solade jag i typ 40min för man måste ju njuta av vädret :D
Snacka om att jag fick en rätt så bra bränna på den lilla stunden, det borde jag göra om ;) Kommer vara riktigt brun innan sommaren då ju!
Annars har de inte hänt så mycket idag "/ Frågade en massa folk om de ville ut och gå, men ALLA skulle pluga eller orkade bara inte ut och gå? Synd tyckte jag, men så kan de gå antar jag.
Puss på er <3
/ Juliaaaaoooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback