lovetohateme -

Låtminnen <3

Sitter här och nyssar igenom mina låtar på min stora list på spotify :D Namnet är "Bra musik" och jag kan nog bara hålla med om de, och många har gamla minnen med sig!

Carry You Home - James Blunt
Det kallar jag massor av härliga minnen :D


Let Me Take You There - Plain White T´s
Detta är bara en helt underbar låt <3

Jag hoppas att ni kommer njuta lika mycket som jag!
För jag tycker verkligen om dessa låtarna och speciellet när man är trött :p
Puss på er <3
/ Juliaaaaoooooo

Kommentarer
Postat av: sarah - din dotter

sv: tack mammi <33



ååååååh vad jag älskar dig! den låten längst ner va min stora drooooog innan (A)

2011-04-27 @ 18:28:20
URL: http://sakenandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback