lovetohateme -

Grattis Katya 17år <333

Underbar dag idag med :D
Har solat och haft det skönt på morgonen och sen kom Jessica till mig och vi gick ut och fottade lite. Riktigt mysigt måste jag bara säga :p

Här är en av de många bilderna vi tog tillsammans :D Fast det var från hennes mobil så det blev direkt till facebook och det var ju bra för mig för då kunde jag lägga ut den (a)

Ska snart till Katya och fira hennes föddelsedag :D
Jag väntar på att Hansi ska komma, och det blir om ungefär 5 minuter eller så och så ska jag träffa henne ett tag sen ska vi då till Katya!
GRATTIS TILL DIG KATYA 17ÅR! Jag är jätte ledsen att jag inte skrev de igår men jag glömde så det blir idag som en efterskotts GRATTIS! <3

Puss på er <3
/ Juliaaaoooooooo


Kommentarer
Postat av: Dilan D

vad fina!

2011-04-10 @ 23:14:22
URL: http://dilandilir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback