lovetohateme -

Drömmar :S

Hade en sjukt konsig drömm som jag bara måste dela med mig om :D

Hade just kollat på white chicks som ni vet så det är lite av de i det. Jag drömmde att jag skulle få vara kille för en dag för jag skulle kolla upp en massa saker som en tjej måste veta om en kille eller nått sånt. Så jag började på en skola för en dag och var där helt normalt och så men dt var sjukt kontigt :s
Asså jag inte förklara hur konstigt det känndes att "vara kille". Jag menar vem har inte klätt utt sig till kille men det är INTE samma sak, haha! Såå mobbat, jag vet. Men det var sjukt roligt i alla fall!

Någon som är som mig och drömmer dessa konsiga drömmarna?
I så fall, dela med dig. Jag läser de gärna! :D
Puss på er <3
/ Juliaaaooooooo


Kommentarer
Postat av: Sannie

Jaa älskar den serien! :) hehehe

åh, tack btw! <33

2011-04-19 @ 16:17:50
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: KNORKAN

Tack raring :) Vilken konstig dröm haha. Kram

2011-04-19 @ 17:53:17
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback